دانلود ویندوز xp sp3 نسخه مخصوص با طرح والت دیزنی با Windows XP SP3 Disney Edition2011
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : دو شنبه 21 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://dl2.alborzdownload.com/user2/01/picture/12/12-19/Windows-XP-SP3-Disney-Edition.jpg

ویندوز ایکس پی (به انگلیسی: Windows XP) یکی از سیستم عامل‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز ایکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز ایکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز ایکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد.

هدف اصلی SP3، بهبود امنیت کاربران ویندوز XP است که این کار را با ۴ رویکرد انجام می دهد:

- محافظت بهتر از شبکه
- بهبود حفاظت از حافظه
- ایمن سازی امور مربوط به E-Mail
- امنیت در مرورگر اینترنت (توسط Internet Explorer)


 

حجم برنامه: ۵۶۹ مگابایت

دانلود :

 



|
امتیاز مطلب : 223
|
تعداد امتیازدهندگان : 61
|
مجموع امتیاز : 61
موضوعات مرتبط: دانلود , سیستم عامل , ,
برچسب‌ها: Disney Edition , Windows XP SP3 , Windows XP SP3 Disney Edition (2011) , xp sp3 , دانلود ویندوز , دانلود ویندوز xp sp3 , دانلود ویندوز xp sp3 نسخه مخصوص با طرح والت دیزنی , طرح والت دیزنی , ویندوز xp sp3 ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .